Karl Peter Bratt

Hejsan jonny och denny här!

I detta inlägg ska vi försöka beskriva hur mycket vi tycker om Karl Peter Bratt, det kommer vara svårt att beskriva i ord vad du betyder för oss! Men vi ska göra det bästa vi kan, detta inlägg kommer uppdateras (förhoppningsvis)varje dag, så får vi se hur långt inlägget blir!

Jag älskar Peter Bratt...

... för att han alltid ställer upp, vad/vart det än är
... för att hans gosiga mage är så mysig att krypa ihop på
... för att hans överväldigande vänlighet alltid förgyller de dagar då allt känns som skit
... för att hans tänder glittrar
... för att han finns där i nöd och lust
... fastän han gillar gamla gubbar
... när jag ser bilden ovanför min säng varje morgon
... för att hans blåa ögon är vackrare än tiotusen skimrande pärlor
... ibland mer än mig själv
... mest på kvällen men ibland faktiskt på förmiddagen också
... för att han är så mogen
... trots hans konstiga lilltå



/j0nnydenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0